MIJN BESTELLING

0x Gerecht(en)  - €0.00
Vrijdag

We zijn geopend van 09:00 tot 17:00

FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?

Online eten bestellen via Fastanddelicious.be verloopt in 4 eenvoudige stappen:

Stap 1: je vult alle gegevens in waar de bestelling geleverd dient te worden.

Stap 2: je voegt de gerechten die je wilt bestellen toe aan het winkelmandje door op het plusje achter het gerecht te klikken. Als je klaar bent met het toevoegen van je gerechten, klik je op de knop 'bestellen' onder het winkelmandje.

Stap 3: hier vul je de gegevens in die nodig zijn om je bestelling te laten bezorgen en kan je je bestelling definitief maken door op 'bestellen' te klikken. Geef altijd een telefoonnummer op waarop je bereikbaar bent in het geval wij vragen of opmerkingen hebben over je bestelling. Bestellingen zonder juist telefoonnummer kunnen geweigerd worden.

Na het afronden van je bestelling ontvang je een ordernummer en bevestigingsmail van ons. Bewaar het ordernummer goed voor wanneer je vragen hebt over je bestelling.

                                                                                              of

Wens je ons telefonisch te contacteren voor een bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice op 0495/24.50.43

Hoe annuleer ik een bestelling?

Om de bestelling te annuleren neem je zo snel mogelijk contact op met ons via het telefoonnummer 0495/24.50.43

Indien je online hebt betaald, gelieve dan na telefonische annulatie ook via mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) ons eveneens op de hoogte te stellen van de annulering om vervolgens het door u betaalde bedrag naar uw rekening terug te boeken.

Hoe wijzig ik een bestelling?

In dit geval neem je zo snel mogelijk contact op met ons via het telefoonnummer 0495/24.50.43

Mocht je de bestelling al online betaald hebben, dan wordt het bedrag van de gewijzigde bestelling rechtgezet in teruggave of meerprijs bij levering.

Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van Fast and Delicious een bevestigingsbericht op het door jou ingevoerde gsm nummer of e-mailadres. Bewaar deze bevestigingsmail en het ordernummer goed, voor het geval je later vragen of opmerkingen zou hebben over de bestelling. Wanneer je de bevestigingsmail hebt ontvangen, zorgt Fast and Delicious ervoor dat je bestelling aankomt.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Indien je na het bestellen een ordernummer hebt ontvangen op je scherm, is je bestelling goed doorgekomen. Mogelijk is de bevestigingsmail in een spam-filter blijven hangen en daardoor niet in je inbox binnengekomen.

Indien je ook geen ordernummer hebt ontvangen, neem dan contact op met onze diensten om na te gaan wat de status is van je bestelling. Geef hierbij aan welk e-mailadres bij de bestelling is ingevoerd.

Geldt het herroepingsrecht bij bestellingen via Fastanddelicious.be?

Ten gevolge de wet van 6 April 2010 - Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming - en in overeenstemming met Artikel 47. § 4 sub 2, wordt in verband met de bederfelijkheid van te bestellen / reeds bestelde producten het herroepingsrecht uitgesloten.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Belizzimo.eu kan je op verschillende manieren betalen:
(alle prijzen zijn inclusief BTW)

1. Online

Wij bieden de mogelijkheid om online te betalen via bank of paypal.

Hoe hoog zijn de transactiekosten bij online betalen?

Voor het gebruik van online betaalmethoden rekenen wij volgende transactiekosten:

  • Creditcard: 6% van het totaalbedrag van uw bestelling
  • Bancontact/Mister Cash: 1€

Deze transactiekosten worden toegevoegd aan het mandje bij het kiezen van de betaalwijze en dienen ter afdekking van de kosten die de gezamenlijke banken rekenen voor de online betaling. Tevens worden er kosten gemaakt bij de verwerking van deze betaling. 

Waarom moet ik transactiekosten betalen bij online betalen?

Belizzimo heeft slechts een geringe omzet per bestelling en hierdoor zijn wij genoodzaakt de kosten die wij hebben voor het aanbieden van online betaling door te rekenen aan de consument. De kosten die je betaalt voor je transactie bestaan uit het technische onderhoud van het online betaalsysteem, de transactiekosten die banken rekenen en onze administratieve kosten voor de verwerking van de betalingen.

Ook andere internetbedrijven vragen een dergelijke vergoeding, maar verrekenen deze in de verzend- en/of administratiekosten van je bestelling. Wij kiezen ervoor dit niet in ondoorzichtige administratiekosten te verwerken en berekenen deze kosten alleen door aan consumenten die ook daadwerkelijk gebruik wensen te maken van onze online betaalmethoden. Wij danken je voor je begrip.

Mijn online betaling is mislukt

Als je denkt dat je betaling is mislukt, kijk dan altijd of je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. In deze mail staat of je bestelling goed bij ons is aangekomen en of je de bestelling wel of niet online hebt betaald.

De bevestigingsmail wordt direct na het verwerken van de betaling verstuurd. Het kan zijn dat dit wat langer duurt wanneer de betaling niet direct wordt verwerkt door de bank, creditcardmaatschappij of andere betaalinstantie. Dit kan tot 15 minuten duren.

Heb je na 15 minuten nog geen bevestigingsmail met daarin de online betaling ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen nagaan of je bestelling en betaling goed zijn doorgekomen.

Hoe veilig is online betalen?

Bij het verwerken van online betalingen via Belizzimo.eu maken wij gebruik van beveiligde SSL-pagina's. Dit betekent dat deze pagina's zijn beveiligd om de bescherming van persoons- en betalingsgegevens te waarborgen. Zo kun je er zeker van zijn dat deze gegevens alleen zichtbaar zijn voor jou en voor ons en alleen dienen ter verwerking van je betaling en bestelling.

Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat gebeurt er met mijn online betaling bij annulering van mijn bestelling?

Indien je je bestelling tijdig annuleert (d.w.z. voordat Belizzimo tot levering is overgegaan), dan wordt het online betaalde bedrag per ommegaande naar je rekening teruggeboekt. Afhankelijk van de door jouw gekozen betaalmethode, zal de verwerking hiervan maximaal 2 dagen in beslag nemen.

Als je denkt recht te hebben op een terugboeking van je online betaling, neem dan altijd contact op met onze klantenservice.

Indien je je bestelling te laat annuleert en wij dus al bezig zijn met de levering van je bestelling, kunnen wij het betaalde bedrag helaas niet terugboeken.

Worden één of meerdere vragen hiermee niet beantwoord of is het onduidelijk? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wie is verantwoordelijk voor de kwaliteit van mijn bestelling.

Blizzimo staat garant voor kwaliteit en service.

Mocht je ontevreden zijn over je bestelling, dan kun je hierover contact opnemen met ons via het telefoonnummer in de bevestigingsmail. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen contact met je opnemen om de klacht af te handelen.

Hoe werkt het beoordelingssysteem?

Ter indicatie van de kwaliteit van het eten en de levering, hanteren wij een beoordelingssysteem. Iedereen kan deze beoordelingen op de website inzien, evenals kijken hoeveel sterren wij van onze klanten kregen inzake kwaliteit en service.

Gelieve dus ook jouw oordeel te vellen over de bezorging en kwaliteit van je bestelling. Zo laat je ook andere klanten weten hoe tevreden je was over de onze service, wat de keuze voor toekomstige bestellers kan vergemakkelijken.